Novinarstvo, marketing, bubnjevi, čitanje, pisanje i genetska nespremnost za učešće u velikim grupnim dešavanjima. Bivši (a sebe smatra i sadašnjim) profesionalni novinar na radiju i u štampi. Konsultant za marketing i autor brojnih profesionalnih članaka o digitalnoj i analognoj komunikaciji, kao i sedam knjiga na razne teme. Poslednjih sedamnaest i po godina proveo u Londonu, sa karijerom stratega u nekoliko oglasnih agencija i, u zadnje dve i po, u Guglovomkreativnom timu ZOO. Sada ponovo živi u Beogradu. Predavač na katedri za…
Prvo u nizu predavanja u okviru trećeg ciklusa Nelt Edukativnog programa predstaviće naš istaknuti marketing stručnjak i kreativni strateg Lazar Džamić.
U svom predavanju Priča kao proizvod, Lazar Džamić će nas uvesti u neobičan ugao sagledavanja arhetipskih brendova i oruđa za kreiranje zanimljivih poslovnih priča koje mogu povećati šanse da se bude primećen na tržištu.
Ako nemate priču, nemate strategiju. Startapova ima mnogo. Ideja još više. Često, ideje s kojima mladi ljudi pokušavaju da se probiju na tržište, pod uslovom da nisu totalno revolucionarne, su u zoni pariteta sa dosta njima sličnih. Takođe, čak i ako je ideja za biznis dobra, u savremenom medijskom prostoru je teško doći do pažnje. Teško napraviti mentalnu prisutnost.
Dobra priča jedna je od najvećih prednosti koje neko sa idejom može da ima, posebno zato što je uglavnom besplatna. Pripovedanje je poslednja legalna, nefer prednost koju imamo.
Današnji brending i oglašavanje moraju koristiti emocionalni uticaj, a u praksi to znači korišćenje storytellinga. Vrijeme nije bitno, bitan je samo kvalitet i storytelling.
Kompanija NELT organizuje treći ciklus NELT edukativnog programa namenjenog studentima, u saradnji sa Novom Iskrom i Galerijom 12 HUB. U okviru trećeg ciklusa NEP-a, 25 odabranih studenata imaće priliku da razvijaju praktične veštine iz domena kreativnosti i preduzetništva, kao i da prošire svoje vidike u pogledu kritičkog mišljenja, timskog rada i razvoja projekata, polaznici će proći kroz jedinstveno iskustvo saradnje i saznanja, koje se ove godine odvija pod sloganom MISLI BUDUĆNOST!. Prvo u nizu predavanja u okviru programa, predstaviće naš istaknuti marketing stručnjak, kreativni strategist i predavač Lazar Džamić.